Tájékoztató Kisújszállási Lakosok részére – 2021.04.01.

Automatikus RFID jeladó alapú számlázás bevezetéséről felszereléséről.

Tisztelt Kisújszállási Lakosok!

Városunkban a vegyes hulladék gyűjtésére szolgáló, vonalkóddal is ellátott edényekre (kukákra) az elmúlt időszakban felhelyezésre kerültek az új azonosítók (ún. RFID jeladó).

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. április 1-jétől csak az új azonosítóval ellátott edényeket ürítjük ki!

A fenti dátumtól, a jeladó adatai alapján történik a számlázás, a munkatársaink általi kézi leolvasás megszűnik. Ettől függetlenül kérjük, hogy sem a vonalkódos matricát, sem a felszerelt jeladót ne távolítsák el az edényekről!

Mi a teendője annak, akinek még mindig nincs jeladója és nem került kiürítésre a kukája?

Kérjük, hogy a jeladó felszerelésével kapcsolatos időpont egyeztetés céljából keresse kolléganőnket, vagy hívja az ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken.

Kapcsolattartónk: Hajdú Anita
Telefonszáma: +36 30 710-2967, +36 59 503-317
E-mail címe: kisujszallas@ktkkft.hu

Központi ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 59 510-011
E-mail címe: info.tisza@nhsz.hu

Munkatársunk minden esetben vissza fogja hívni a jeladó felszerelésével kapcsolatban.

Együttműködésüket köszönjük!

Vendel Zsolt
ügyvezető
NHSZ Tisza Nonprofit Kft.